Slår av allt

Nu är jag hemma i min egen säng, jag har konstigt nog saknat sängen.
Jag tror jag börjar bli lite gammal, jag vill sova i min egen säng varje natt om jag kan och har svårt att sova borta.
Men jag har börjat vänja mig med Sannas säng :)
Så det går att lära gamla hundar nya tricks ändå ;) hehe.

Jobbade några timmar på kvällen, men tyvärr så blev det inte mycket jobb. Hade runt 5 bord under hela kvällen och kanske 5-6 avhämtning.
Så det har inte varit en händelserik kväll precis, men jag småplockade lite överallt.
Men inget stort precis, men jag kände inte riktigt för att börja med något stort projekt och inte för att sitta still heller.
Imorgon så blir det enbart 4 timmar, sen har jag planerat att handla lite inför min helg borta.
Massa gosaker, men också några nya filmer :)

Jag ska avskärma mig från världen och stänga av mobilen och bara vara.
Inga måste eller krav från någon, det var länge sen jag bara var för mig själv och njöt av luften jag andas och att jag är jäkligt lyckligt lottad som är frisk, har underbara vänner, en förstående familj och ett meningsfullt jobb och ett trivsamt hem :)
Jag tänker njuta av att jag har ALLT :)

Jag tänker stänga av mobilen vid 16-16.30 imorgon.
Varje kväll fram till måndag morgon så tänker jag enbart sätta igång mobilen på kvällen mellan 19-20. Sen slår jag av den igen :)
Så ni får helt enkelt hållas :)
Och komma hem till mig hjälper inte, jag är inte hemma.
Kanske någon av dagarna, men jag tänker då inte öppna dörren. Jag vill vara själv och bara vara.
Däremot kan jag nog få en knäpp och plötsligt vilja vara bland folk, men jag ska försöka hålla mig på rätt bana :)

Men nu säger jag godnatt :)


Kommentarer
Postat av: L

Gick bra med planerna:)

2013-02-02 @ 02:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0