Skitstövel och jag är visst naiv

Jag var på gott humör när jag kom hem och kände mig glad inför en hel helg med bara skoj.
Men efter ett samtal så här på kvällskvisten gjorde mig så extremt arg och besviken, att jag mår nog bättre om jag hade jobbat hela helgen.
Så jag slapp tänka på skitstöveln.

Men jag måste se allt från den ljusa sidan och fortsätta vara "naiv"...

Imorgon är det jobb i några timmar, sen Kinamat med Linda innan frisören väntar :)
Jag ska nog skippa att färga håret, men jag får se.
Alla säger olika och jag vet ju inte själv hur jag vill göra.
Men jag ska be dem noppa ögonbrynen iaf :)

Nu ska jag fortsätta vara arg och grinig och sen måste jag sova så jag orkar kliva upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0