Skadad

God morgon. Jag har sovit ut, ca 11 timmar bör duga tycker jag :)
Har satt igång en tvättmaskin, fixat sängen och köket lite grann. Har även packat ner det mesta av julgrejorna i en kartong.
Ska väl även packa ner julgardinerna men då har jag inga i köket längre, så jag funderar om jag ska vänta ett tag till med det :)

Men lite frukost nu och sen ska jag nog börja diska :)

Men jag är nog lite skadad utav jobbet nu, för igår när jag skulle sova så kom det en tanke från ingenstans och jag fick för mig att jag lika bra kan gå till jobbet och jobba ändå.
Jag har ju tempot inne och varför inte?!
Snacka om sjuk i huvudet, jag måste nog vara ledig nu.
Annars blir jag permanent skadad :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0