Planering på högsta nivå :D

För att jag ska lyckas komma i en klänning på lördag så har jag bestämt att äta nyttigt resten av veckan.
Det gick lite åt helvete idag på jobbet däremot, Reza bakade en pizza till mig utan att jag hann säga till honom.
Så det gick lite åt skogen.
Men resten av veckan MÅSTE hållas.
Det är enbart sallad och en massa vatten som gäller nu.
Okej, men gröt till frukost så jag inte behöver äta så ofta istället :)

Imorgon jag jobbar bara några timmar sen så gäller det att skynda sig hem så jag hinner duscha och klä om innan tåget tar mig till Sanna :)
Saknar gumman så extremt mycket :)
Har så mycket att prata om efter 2 veckors frånvaro :)
Men reglerna är satta där också, bara nyttiga grejor.

På torsdag så jobbar jag ännu ett kvällspass och fredag är fullbokad :)
Först jobb i 4 timmar, sen lunch med Linda mellan kl 2-4.
Nudlar och grönsaker gäller för min del, då hon vill ha kinamat :)

Sen så jobbar hon och jag har en tid hos frisören klockan 4.
Sen så är det tjejkväll med mamma och syrran vid 6 och vin troligtvis.
Inge snacks, utan jag tänker tvinga dem åt morötter och gurka :D
Kanske färgar håret rött igen då :)
Får se hur det blir :)

Lördag så är det party för Dessie som fyllde år igår :)
Ska kika på något roligt att köpa till henne, eller så fyller jag henne med lite extra alkohol ;) haha.

Men tills dess så måste jag köra en hälsovecka :)
Nu ska jag läsa lite och sen gäller sängen för min del.
Har redan läst ut en av böckerna som jag fick igår ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0