Plåga

Ja, nu ligger man till sängs igen.
Ska försöka få ordning på dygnsrytmen efter den här helgen.
Imorgon så blir det gymmet med mamma, sen ska jag förbi mormor och lämna lite grejor.
Sen så ska jag ställa mig vid spisen och laga mat.
Har köpt lite ryggbiff, men jag har inte kommit så långt med det andra, alltså vilken sås och om det ska vara potatis till eller en enkel sallad kanske.
Men jag tar det imorgon, först och främst så ska jag bestämma mig för om jag ska ha sällskap eller äta själv :)

Måste bli bättre på att laga mat och äta hemma, men min fantasi är katastrof då jag jobbar mat varje dag.
Men jag ska någon dag testa på ett indiskt recept, men en sak i taget :)

Sen så har jag lyckats hitta en ny favoritserie, Lie to me.
Man lär sig saker varje gång, men jag kanske ska se flera avsnitt innan jag vågar chansa på att någon ljuger för mig ;) hehe.
Det kan bli ett roligt experiment och ett nytt tidsfördriv på jobbet ;) hehe.

Nu ska jag sova så jag orkar plåga mig imorgon :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0