Perfekt dag

Ja, dagen gick inte riktigt som jag hade trott.
Strax efter förra inlägget så knackade det på dörren, där utanför stod Knutte och Dessie med händerna för näsorna :)
Det luktar sur filmjölk i min trapp, jag som är förkyld känner ingenting just nu. Men jag hoppas lukten är bort när min förkylning försvinner :)
Jag tvingade tjejerna att ta av sig skorna i trappen, så de inte smutsade ner mitt nyskurade golv :D haha.

Vi gjorde sen upp lite planer på mat, godis, alkohol och massa filmer. Istället för stan med samma sak :)

Vi åt så jäkla mycket att jag fick kramp i magen då jag skrattade och det hjälpte fan inte då Knutte attackerade mig och försökte kittla mig till döds ;)
Dessie knäppte kort och försökte köra upp en flaska på oanständiga ställen ;) haha.
Det låter extremt fel, men det var mest ett resultat från filmerna vi hade sett :) hehe.

Sen tvingade jag mig själv ut på promenad(bränna lite kalorier) och vattna mammas blommor.
Och idag kom jag ihåg örhängena :)

Nu tänker jag fortsätta med boken, som jag ÄLSKAR.
Sen måste jag väl sova lite grann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0