Lite lång tupplur

Ojdå, jag råkade somna på soffan vid 8 :)
Eller råkade kanske är fel ordval, jag valde att ta en tupplur för att sen kunna pyssla här hemma innan jag la mig för natten.
Tyvärr så sov jag för länge istället.
Men jag är fortfarande trött så det här ska nog gå bra ändå :)

Jag har idag varit och handlat med mormor, vi fikade lite innan på konsum och sen var vi till alla matbutiker utom Hemköp.
Sen så satsade mormor och jag på en pizza från jobbet, tyvärr blev man så äckligt mätt efter halva att jag kunde spy.
Så det var ett dåligt val, kanske en bidragande effekt till att jag somnade på soffan :)

Alla har börjat fråga mig om jag är kristen nu bara för att jag går i kyrkan.
Tyvärr kan jag inte svara något exakt på det, jag tror på något mera, men jag vet inte om den kristna tron är min eller hur det är.
Därför har jag ett extra öppet sinne för hela grejen just nu.

Men jag trivs väldigt mycket i kyrkan, med gemenskapen och jag mår alltid så mycket bättre efter gudstjänsten.
Känns som att jag släpper på en massa onödiga tankar jag har hela tiden.
Sen så känns det som jag kan förlåta människor som har sårat mig och en dag kanske jag kan förlåta mig själv för att jag satte mig i den situationen jag hamnade i för ett halvår.

Men jag trivs i kyrkan och jag känner mig alltid så mycket gladare. Så jag tänker fortsätta gå :)

Nej, nu ska jag nog sova lite grann.
Kanske vaknar tidigt imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0