Lever och försöker sköta mig

Jag lever och tycker synd om mig själv :(
Tanden ömmar som fan och tandläkaren frågade mig hur jag lyckades få ett hål :)
Jag lovar att jag inte försöker ordna jobb åt henne :)
Men jag fick sova igen alla förlorade timmar när jag däckade sen :)
Måste se lite positivt på det tragiska iaf.

Följde sen mamma hem efter några timmar i mormors säng, jag var då vrålhungrig så det blev ett lass med våfflor och sen slocknade jag i mammas säng i några timmar.
Tjugo i 8, så tyckte mamma att det var dags för mig att kliva upp så jag inte skulle sova bort hela kvällen :)

Jag har sen handlat hem lite nödvändiga saker och fick något ryck och ställde mig och lagade mat vid 9 och nu är jag definitivt mätt och känner mig trött igen :)
Jag kanske kan sova hela natten, men med tanke på att jag knappt har varit aktiv idag så kommer jag nog bara slumra hela natten :)
Imorgon blir det att laga lite lunch och fixa en matlåda att ta med mig till jobbet.
Ska börja äta nyttigare och jag har verkligen tröttnat på maten vi har på jobbet så jag får börja fixa lite här hemma och plocka med mig lite istället :)

Imorgon har jag planerat att göra en omelett(inte äggröra) med champinjoner, paprika och lite lök. Jag brukar också äta lite ris till för att bli ordentligt mätt.
Sen så har jag fått en låda med sallad från mamma som jag ska börja äta av till maten så jag inte bara äter protein och kolhydrater ;)

Nu ska jag försöka sova.

P.s. Det är kycklingkorv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0