Kvällssysslor

Japp, idag har man fortsatt med att städa och sen jobbat lite grann.
Det är lite tungt nu bara, den här influensan alla snackar om, har nog drabbat mig.
Mitt huvud är tungt och väldigt trögt. Näsan blir inte bättre utav nässpray och halstabletter lindrar knappt någonting.
Samt pga förkylningen så sover jag kasst, jag sover som bäst på morgonsidan.
Men jag kan inte vara vaken hela natten bara för att gå sova ostört några timmar.

Imorgon innan jobbet blir det att handla lite grann, sen dammsuga upp barren :)
Har inte riktig tagit itu med det än :)

Sen ska jag jobba ca 10 timmar innan jag får sova igen.
Det blir 29 timmar den här helgen sen så är jag ledig 1,5 dag :)
Som jag alltid skriver nuförtiden så längtar jag :D

Sen har jag snackat med morbror om jobb på annan ort, får se hur det blir med det :)
Kanske blir en pendlare om det klickar rätt :)

Nu ska jag borsta tänderna och sen sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0