Konstiga tider

Japp, jag var definitivt berusad igår :) haha.
Men jag hade stängt av larmet i sömnen så jag vaknade utav att han ringde och vill ha portkoden :)
Somnade även om när han tog en dusch och så.
Jag var inget vidare sällskap ;) hehe.
Men jag var ändå upp någorlunda och fixade lite här hemma och käkade lite grann.

Imorgon så ska jag iväg och handla lite grann innan jag jobbar ett kvällspass.
På söndag är jag ledig och det enda som jag har planerat är gudstjänst och lite fika med mormor och morfar efteråt.

Jag ångrar att jag inte gick och la mig så fort jag kom hem, men jag VILLE verkligen läsa mera i boken :)
Nu är den också slut, har däremot 2 nya böcker som jag tänker sluka sen någon dag :)

Men ska jag nog sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0