Känner mig duktig

Jag är fan duktig utav mig, men det går ju också i perioder ;)
Städade lite här hemma innan jobbet och sen tog jag ett långt bad med lite skönhetsvård :)
Jag kände mig riktigt utvilad och ompysslad(av mig själv såklart) när jag skulle till jobbet.
Det gjorde mig faktiskt mera glad än något annat :)

Ikväll(natt) när vi stängde så hade vi redan fixat alla bord utom ett och det var sopat och allt annat var fixat.
Så vi var klara med allt 01.12 :)
Det kändes som en perfekt dag och kväll för att sen ha turen och vara ledig i 2 dagar.

Allt bara flyter på nu, lägenheten börjar bli mer och mer som ett ombonat hem med min egen lilla knasiga stil.
Det mesta kommer ju fixas i vår och sommar, då det är svårt att slipa och sånt under vintern utan att ha skit flygande överallt :)

Det är väl dags att sova nu så man orkar kliva upp i tid.
Skulle vilja hinna med lite frukost innan kyrkan den här gången :) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0