Jobbet är det som gäller nu

Ja, idag hände det lite mera på jobbet :)
Hade en jäkla tur som förberedd en massa imorse.
Hade vi inte gjort det så hade det gått åt helvete :)

Men nu ska jag sova för jag har ett lunchpass imorgon innan jag är ledig i 24 timmar :)
Sen kör jag på hela helgen innan jag sen får lite ledig, 1,5 dag är stort ;)
Enda sättet för att jag ska orka just nu är drömma om själva ledigheten :)
Jag tror jag ska unna mig något extra nästa helg då jag äntligen är ledig igen :)
Kanske ett biobesök och en god middag ute i Uppsala :)
Men fick förfrågan om jag kunde jobba några timmar extra nästa lördag, blev inte så glad att höra det. Speciellt när personen i fråga har varit ledig hela julveckan.

Nej jag bör nog sova nu så jag orkar vara social imorgon också :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Man kan ju faktiskt säga nej..

2013-01-02 @ 00:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0