Intressant

Det var en intressant dag på jobbet, hela Tierp drabbades av strömavbrott lite efter 17 och jag hade en jäkla tur som hade gett ut all mat precis innan :)
Och inte hade några nya gäster :)
Jag är fan BÄST ;)

Det tog lite mer än en halvtimme innan strömmen var tillbaka och ca 15-20 minuter efter så kom en bokning på 8 personer :)
Allt gick så otroligt smidigt fast det hände oväntade saker.
Efter det så var det lugna puckar, fick lite gäster men inte så överdrivet.

Efter jobbet så gick jag hem till mamma och drack vin med henne och Erik.
Vi spelade Fia med knuff, vilket liknande ett evighets spel om man frågar mig :)
Jag förlorade ;(

Nu är jag hemma hos mig igen och jag är smått berusad och pigg som en jäkla lärka.
Jag tänker nu städa lite här hemma, visst jag sätter inte igång dammsugaren. Men jag kan iaf plocka undan och allt det där andra :)

Får besök tidigt imorgon bitti, först en utav det manliga könet, sen så kommer mamma och Erik förbi och kikar lite grann :)

Så det kan bli lite komplicerat där en sväng om jag inte är försiktig ;) hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0