Hemma

Nu är jag vaken igen.
Jag däckade vid 15 tiden, men jag har varit duktig.
Jag var uppe 10 och gick i kyrkan mellan 11-12 och sen köpte jag lite sallad på ICA och träffades sen Mr P och hans kompis.
Var där några timmar och titta på när idioterna dansade och sjöng.
Dom festade fortfarande :) haha.

Jag gav upp efter tag och gick hem och sov istället.
Jag funderar nu om jag ska fixa lite mat och sen kanske kika på någon film och försöka hålla mig vaken resten av kvällen.
Annars blir det väl ingen sömn inatt.

Men ska ringa Sanna och meddela henne att jag är hemma nu iaf :)

Jag hade jäkligt kul igår kväll, hittade en ny själsfrände på dansgolvet. En som är lika tokig som jag :)
Det är skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0