Gröna växter

Det gick inte så bra att fönstershoppa :) haha
Jag köpte 3 gröna växter och en kökslampa och en skärm till lampan i vardagsrummet :)
Det är riktigt mysigt här hemma nu, jag ska bara fixa till med gardiner också :)
Måste först hitta ett par jag gillar.
Jag vet att jag vill ha stora, vita längder i vardagsrummet.
Köket har jag inte kommit så långt med.

Jag kom precis underfund med att jag kanske ska skaffa mig en kökslampa också.
Jag har hittat en på IKEA, men jag har inte bestämt mig än.
Jag ska nog gå och kika på lite lampor i någon butik i stan innan jag bestämmer mig :)

Nu ska jag byta om till lite mysigare kläder och packa ner ett par jeans och någon snygg topp i väskan.
Sen bär det av till mamma för en härlig tjejkväll :)
Det blir nog mycket vin ikväll ;) haha.

Men ni får här en bild på vardagsrums fönstret :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Dom har billiga vita längder (gardiner) på Ikea:) typ en hundring..

2013-01-11 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0