Dags att ordna ett liv

Ja, jag har faktiskt inget intressant att berätta nuförtiden.
Jag gör inte så mycket om dagarna förutom att jobba, sova och äta.
Men nästa vecka så blir det lite ändring på det, jag ska äntligen börja leva som en människa med ett liv igen :)

Jag längtar efter att få städa lägenheten och besöka mormor och morfar, det är fan länge sen jag hade tid med dem.
Jag ska försöka hinna gå dit på måndag innan man åker till stan med Knutte :)
Eller så kanske man ska över dit imorgon efter jobbet och tjattra lite grann.
Mormor brukar vara vaken vid 9-10 :)
Sen så saknar jag min älskade katt :)

Men nu ska jag byta om och borsta tänderna och sen så tänker jag sova lite grann så jag orkar jobba imorgon :)
Natti Natti gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0