Country rules!!

Rain is a good thing!
Det är en skön låt utav Luke Bryan :)
Jag är helt och hållet såld på country och jag skulle inte säga nej till att få flytta till Alabama om möjligheten fanns :)
Det har även börjat en ny serie på 3:an, Nashville, country staden!!
Jag hade missat premiären men lyckades se 10 minuter igår och jag ÄLSKAR serien :)
Men jag får väl nöja mig med att drömma om ett liv i södern :)

Ska väl strax drömma mig bort och försöka undvika mardrömmarna som har hemsökt mig.
Spindlar är VERKLIGEN inte min grej.

Imorgon blir det att jobba några timmar och sen en snabb dusch och sen bär det av till Gävle för lite mys med Sanna.
Hon har planerat middagen till imorgon och det låter helt underbart gott :)
Kommer säkert lite bilder imorgon.
Sen på torsdag morgon så ska vi vandra runt på IKEA lite grann och jag ska jaga rätt på gardiner som jag vill ha :)

Men nu ska jag nog sova så jag har ork att kliva upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0