Bloggtider

Japp, nu är det kväller igen.
Det är ungefär den enda tiden på dygnet som jag har tid att blogga nuförtiden.

Idag körde jag några timmar på jobbet, sen åkte jag iväg till Valbo med morbror.
Ville komma bort från Tierp ett tag.
Jag hade tänkt ta en tur till Uppsala för bio och mat, men Nicke kom förbi så det blev lite andra planer.
Vi kikade lite på Media Market och käkade mat på Church Street Saloon :)

Sen har jag faktiskt varit lite duktig här hemma.
Städat, diskat och tvättat :)
Ska väl fortsätta imorgon om jag vaknar i skaplig tid.
Jag börjar känna mig förkyld, igen :S
Förhoppningsvis som hjälper värktabletterna och nässprayen inatt.
Jag har verkligen inte orken med att bli sjuk också.
Har för mycket att göra just nu.
Nästa vecka som kommer saker börja lugna ner sig igen hoppas jag :)
Men samtidigt kanske man behöver bli lite sjuk så man lugnar ner sig lite grann ;)

Nu ska jag nog sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0