Underbar kväll

Hello :)
Har haft en underbar kväll med tjejerna, Dessie tog med sig en till tjej, Alice.
Det är kul att det finns flera tokiga tjejer som kan liva upp stämningen :)
Det blev mycket te som vanligt, sen så hade jag varit duktig och gjort ordning dipp och en sockerkaka.
Men jag glömde bort sockerkakan kom jag på nu :)
Jag har skrattat så jag fick ont i bröstmusklerna, Dessie trodde jag skulle få en hjärtinfarkt ;) haha.

Sen så har jag hjälpt stackars lilla Knutte att klippa till ett slagträ utav skumgummi från min madrass till sängen :)
Hon tog även med sig hem en brun sprayflaska så hon ska pyssla lite så den ser lite mer verklighetstrogen :) haha.

Nu funderar jag om jag ska ta en dusch och natta mig själv.
Eller så håller jag mig vaken ett tag till så jag får sova ut imorgon :)
Har en extremt jobbig situation att ta itu med imorgon.
Så jag behöver nog all sömn jag kan få.

Men den här kvällen har varit underbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0