Tufft

Hello, jag är uppe innan 9 på en lördag.
Det är sjukt :)
Men det blev lite "tufft" igår med Dessie ;) haha.

Jag jobbade ju några timmar, sen så stack jag till gymmet i en timme och sen blev det lite onyttig fika med Dessie på Royal :)
Efter det så var vi ungefär överallt, vi sprang in till Moniques och letade efter något Dessie kunde ha på sig ikväll :)
Sen sprang vi in på systemet.
Sen när vi hade lämnat av allt hemma hos mig så sprang vi vidare till mitt jobb för att hämta råmjölk av Linda som mormor skulle ha och David ville låna laddaren till telefonen.
Vi tog en öl medan vi väntade på att Linda skulle ha tid att hämta den, dem hade nästan fullsatt då :)
Sen blev Dessie och jag hungriga så vi gick till mormor och käkade kycklinghamburgare och lämnade råmjölken :)
På vägen dit så ramlade Dessie, det gick så jäkla fort att jag inte ens hann se det.
Stackarn har säkert ont idag och jag var så elak och skrattade :S men jag blir så där konstig när någon ramlar och jag inte hinner koppla det.

Men vi körde på alkohol sen, nja, det gick inte så bra då vi drack bara några öl och cider(Dessie), men sen var vi riktigt onyttiga och åt en massa chips och skit :S
Jag ångrar att jag överhuvudtaget åt det, men det går inte att göra ogjort nu.
Jag får bara tränar hårdare imorgon istället :)

Nu ska jag kliva upp och städa lägenheten för jag får besök vid 13.30 eller så var det 14.30, jag kommer inte ihåg tyvärr.
Men om jag har fattat det rätt så ska jag få en gratis rengöring av soffan eller sängen.
Jag väljer soffan just för att den är begagnade och sen så har vi råkat spillt på den :)

Men ikväll så gäller det att vara alert och köra på :)
Har ju middagen idag :)
Dessie kommer förbi under dagen och fixar sig inför kvällen :)

Jag ska ringa runt idag och höra med alla så det inte har förändrats något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0