Tänder

Ja, det är väl dags att krypa till sängs nu.
Jag har alltid varit duktig på att sköta mina tänder, men efter senaste tandläkarbesöket så är jag ännu värre.
Jag kör med tandtråd morgon och kväll och fluorskölj varje gång. Allt för att slippa hål i tänderna och jag käkar morötter, hårt bröd och försöker undvika sötsaker så mycket som jag kan.
Jag kommer aldrig helt och håller sluta med choklad, men jag behöver inte överdriva kanske :)
Jag har fan inte ful ovana eller last eller ett beroende, så att jag käkar choklad lite då och då är inte dåligt :)
Och det är jäkligt gott ;)

Idag fick vi en mini rush som gjorde att jag fick springa lite grann på jobbet. Men sen dog det ut och jag mest och små plockade.
Imorgon blir det att jobba till 16, sen tänkte jag faktiskt vara duktig och dammsuga lägenheten och kanske ta en promenad sen :)
Jag får se hur jag gör med middagen, jag hade tänkt att mamma, syrran, brorsan och jag kunde käka lite grann tillsammans. Men det ser ut som att mamma har åkt på influensan så jag vill inte träffa henne :)
Får se imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0