Söndag och mys

Söndag kväll och jag sitter och slappar i soffan och tittar på Terminator Salvation.
Och smuttar på en Budweiser :)
Jag njuter heter det.
Har jobbat hela dagen, tyvärr var det inte mycket folk idag. Det var väldigt tråkigt, hade även lite folk igår natt.
Det var så lite att jag hann diska alla tallrikar i köket och till pizzan. Så killarna var glada när jag kom imorse :)

Imorgon så ska jag städa lite här hemma och sen blir det gymmet för att bränna bort lite onödiga kalorier jag har lagt på mig i helgen :)
Mot kvällen så hoppas jag på att Knutte och Dessie kommer över för lite te och mys :)
Det var länge sen dem var här nu.
Sen så har jag har 4 dagars arbete framför mig innan jag har en HEL helg ledig :)
Jag har tänkt fira min födelsedag i helgen som kommer då jag jobbar när jag fyller.
Jag funderar på att åka till stan och äta lite god mat och dricka lite grann och sen bara åka hem för lite lugn och ro.
Har inte råd att fira mig så stort, samtidigt som jag fyller ju bara 27 år så det måste inte vara värsta grejen precis :)

Men den här veckan så SKA jag köra hårt på att vara nyttig, jag måste börja sköta mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0