Somnar om

Nu är det klart med vilka som kan komma i helgen.
Tiden får jag bestämma senare efter att jag har snackat med O'learys för jag vet inte hur länge dem serverar mat där.

Jag var ju så duktig igår och somnade vid 11 igår och vaknade nu vid 8.
Så frågan är, varför är jag trött?
Jag har sovit 9 timmar och bör vara utvilad, men visst jag har vaknat var och varannan timme hela natten och har även gjort så enda sen lördags natt.
Det är väl något jag oroar mig för igen, men jag kan inte komma på något vettigt svar.

Idag börjar jag jobba 16, innan dess måste man väl göra något. Jag funderar på att ta det där badet jag snackade om igår kväll :)

Sen så har jag en önskan, jag vill ha lite varmare väder så gångbanor och vägarna är fria från snö och is.
För då kan jag börja springa utomhus igen, jag hatar det där jäkla löpbandet och crosstrainern.
Det känns bara meningslöst att stå där och flåsa, jag använder bara dem för att värma upp och sen skiter jag fullständigt i dem.
Det finns så mycket roligare saker att göra :)
Så det önskar jag mig i födelsedagspresent ;) haha.

Nej, nu skiter jag i det här och somnar om en timme eller så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0