Snart dags

Hemma igen, ska börja göra ordning mig inför jobbet om någon timme.

Jag fick ett sug efter att börja skriva igen, men jag har inte skrivit något utifrån mina tankar och idéer på ungefär 2-3 år.
Så det går trögt just nu.
Men jag kommer igång, måste bara låta min fantasi vakna till liv igen :)

Lunchen var trevlig, det var länge sen jag gjort något annat än varit hemma eller jobbat.
Det blir väl bättre för varje dag tror jag, eller så inbillar jag mig bara.

Jag har kommit fram till att jag verkligen inte får fuska med maten längre, jag har mått så dåligt idag och jag känner mig hängig fast jag inte bör vara det.
Det är verkligen inte bra att jag äter något med mjölk eller fet eller onyttigt överhuvudtaget.
Jag måste skärpa mig, det räcker att jag har fuskat i 2 dagar nu.
Först tårta i onsdag och igår blev det pasta och massa vin och läsk till det.
Nej, det får verkligen vara nog nu.
Jag klarar inte av att ha en sån här mage, jag får helt enkelt skaffa mig lite mera karaktär :)

Nu tänker jag lägga mig på soffan i en halvtimme och vila innan det är dags att göra någon nytta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0