Smärta igen

Ja, nu är menssmärtorna över.
Men tyvärr så börjar en annan del av kroppen skrika och meddela mig, med en MEGAFON, att det är dags att börja sköta sig.
Ryggen.
Jag har stretchat och försökt massera, genom att gnugga ryggen mot ett hörn. Men nej, det hjälper inte.
Så jag har ringt och meddelat Knutte att hon kanske får rädda mig ur sängen imorgon bitti om jag inte kommer upp.
Annars så har hon lovat att massera och försöka få ordning på ryggen åt mig.
Jag har haft stora problem hela kvällen att resa mig från köksstolen och soffan. Låg en stund i sängen och tittade på film, det var då jag upptäckte hur illa det var.
För jag kunde knappt rulla ur sängen utan extrema smärtor.
Så jag måste boka en tid hos en kiropraktor och få ordning på skiten.
Är ryggen bättre efter en god natts sömn så börjar jag med yoga imorgon.
Måste börja sköta mig ju :)
Annars kommer jag behöva gå i förtidspension ;)

Har jobbat lite grann idag och efter jobbet så gick jag till Moniques och införskaffade ett par nya jeans till jobbet.
Var även över till Free Team och köpte ett par där, så nu får jag se vilket par som håller längst.
Men jag bör klara mig i några månader tycker jag iaf :)

Nu ska jag försöka vända mig om och somna, så Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0