Planer

Det är nog dags att säga godnatt :)
Jag vill egentligen fortsätta titta på CSI, men jag måste kliva upp vid halv tio imorgon. Så jag hinner göra ordning mig och så.
Jag lyckades övertala mamma att vänta en timme med Valbo så jag hinner gå på gudstjänsten.

Så det är väl dags att sova strax :)
Dagen har inte varit så händelserik som man hade hoppats på :)
Jag tog ett bad innan jag gick och köpte fika till mamma och mig på Royal. Sen tjattrade vi lite grann innan jag gick till jobbet.
Jobbet var varit lugnt, det var en rush på så där 1-1,5 timme, det var kul, annars så har det varit riktigt dött :)

Imorgon så måste jag införskaffa mig en gardinstång till vardagsrummet/sovrummet och hittar jag ett par gardiner till köket så blir jag glad :)

Men nu kallar sängen på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0