Natti natti

Strax dags att sova lite grann.
Jag gäspar mycket just nu, men ändå känns det inte riktigt som att jag har jobbat i 10 timmar.
Vi har haft det bra med folk, nästan fullsatt ett tag där.
Det var kul och allt flöt på smidigt fast ingen verkade ha koll på vem som gjorde vad. Men det löste sig så fint så.

Jag var nästan beredd på att det skulle vara dött i kväll/natt, men nejdå, det var bra mycket folk då också.
Och dem drack ordentligt.

Imorgon är det ännu ett 10 pass som väntar, sen kör jag bara söndagen innan jag är ledig på måndag :)

Det blir ingen gudstjänst den när söndag för min del, då den är flyttade till eftermiddag. Då jobbar jag, så jag får gå nästa söndag.

Nu ska jag nog sova lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0