Lycklig

En mysig söndag :)
Käkade lite mat på jobbet, sen så kom Sanna och Sandra.
Dessförinnan så hann jag köpa blomjord och en ny blomma :)
Planterade om den och en annan blomma.

Sen så var Sanna hungrig så vi gick tillbaka till Brorsans och tjejerna käkade lite mat och jag satsade på en efterrätt och massa vatten :)

Det blev en tur i solariet, så jag ser lite ut som Pippi Långstrump med alla fräknar i nyllet :) haha.
Sen så myste vi lite grann här hos mig innan Sandra var tvungen att åka hem. Fick Sanna för mig själv i halvtimme innan hon skulle till jobbet :)
Massa skvaller och konstiga händelser :)
Sen så har jag slappat i soffan med levande ljus och en bok.
Kände här nu vid halv att det var dags att sova för min del.
Imorgon ska jag upp i någorlunda tid, fixa lite här hemma, springa till gymmet och även kanske lite mat med Sanna och hennes mamma sen så är det Knutte som gäller hela kvällen.
Måste ju få höra allt om London och vara avundsjuk :) hehe.

Men god natt allihop, jag vill "meddela" att jag njuter av livet och allt jag har.
Jag är extremt lyckligt lottad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0