Lugnt sen åt helvete

Jag ligger till sängs igen, som varje kväll eller natt :)

Idag har jag skrikit på lillebror, tittat på film, duschat, ätit och jobbat :)
Jag hade det riktigt lugnt i flera timmar, men sen gick det åt helvete.
Det har varit studentkryssning så dem var ju hungriga, jag fick till slut jaga ut dem :)
Jag har till och med skjutit på städningen av golvet till imorgon. För jag hade inte hunnit fixa det innan Reza skulle med tåget.
Så jag får gå lite tidigare till jobbet bara imorgon och fixa allting.
Det är ju egentligen lugnt för min del.

Ska även packa ordning väskan inför gymmet så jag bara går hem och hämtar den direkt.
Kanske får med mig Knutte imorgon, annars blir det bara jag och mamma :)

Nu ska jag sussa lite grann så jag orkar kliva upp imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0