Lite av allt möjligt.

God kväll, jag har strax rätt att säga att jag är 27 år ;)
Jag vet inte varför jag vill säga det, men kanske så löser sig alla problem och funderingar utav sig själv när man når en viss ålder ;) hehe.
Man kan ju drömma iaf :D

Idag blev det ett jäkligt långt arbetspass, ungefär så där 10 timmar och fullsatt nästan hela tiden.
Jag är trött och vill nu sova.
Men jag ska väl avsluta inlägget först.

Efter jobbet så hade jag tänkt att somna på sängen fullt påklädd, jag kände mig lat.
Men pratade lite grann med mamma och det slutade med att jag satt på hennes kökssoffa och tjattrade och spelade skip-bo(har ingen koll på stavningen) och sen blev det lite teve tittande också :)

Nu är jag självklart hemma igen, jag måste upp ganska så tidigt för att hinna städa undan lite grann.
Det är väl mest en massa disk som ska fixas, sen så är det lugnt.

Vid 10 imorgon så ska jag hämta en tårta på Royal, men frågan är om jag måste köpa en extra tårta eller om jag klarar mig på en.
Jag var lite duktig och beställde en laktosfri tårta :)
Så jag kan smaka på den om jag skulle vilja :) hehe.

Nu ska jag nog lägga ifrån mig mobilen och stänga av ljudet och vibrationen för det kommer väl dem här vanliga gratulations hälsningarna :)

Just det, ett par sista minuten tips på vad jag kan önska mig.

1-2 stora påsar med pistagenötter, rostade och saltade(dem går åt här hemma).
Frukter(också något som går åt), inte äpplen och päron.
En vacker blombukett.
Badskum.
Små badrumshandukar.

Så nu kanske ni slipper funderar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0