Ledig helg snart

Usch, jag är vaken.
Det sjuka är jag minns inte om jag har vaknat något inatt.
Jag tror tamefan att det är första natten på nästan en vecka som jag sover hela natten.
Och det enda jag behövde göra var att glömma sätta igång musiken :)
Så nu tänker jag börja sova utan musik om det gör att jag får sova en hel natt igen :)

Idag är det lite jobb på schemat och sen ska jag till gymmet och leka lite :)
Sen tänker jag njuta av min lediga helg så mycket som jag kan :)

Nu satsar jag på en dusch så slipper jag känna mig ofräsch :)


Kommentarer
Postat av: sara

du får ha en trevlig helg när du är ledig. och skönt för dig att ha fått sova hela natten.. kram

2013-02-22 @ 10:01:02
URL: http://mittliv2barn.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0