Konstiga ögon och drömmar

God förmiddag :)
Jag funderar vad jag har gjort inatt, för jag verkar ha legat i samma ställning hela natten. Och det har varit intensiva drömmar, jag minns att jag sprang i en dröm och mötte sen en tjej som har samma konstiga ögon som jag.
Jag frågade henne om hon visste varför dem ser ut som dem gör. Men jag kommer inte ihåg vad hon svarade eller om hon överhuvudtaget svarade.

Jag har iaf mumsat på lite frukost, legat i badet en halvtimme ungefär och nu ska jag väl byta om och gå till mamma och mysa med henne.
Hon vill att jag går till Royal och köper med mig något gott :)
Min fråga var, varför jag var tvungen att gå ut i ovädret och inte hon?!
Jag fick ett "väldigt" logiskt svar.
Jag ska ju ändå gå ut senare, så jag kan gå lite tidigare bara och lite omvägar :) haha.
Då är man fikasugen :)

Så det blir att klä på sig och packa ner matlådan så man får någon middag idag också :)
Imorgon har jag blivit tillsagd att skippa gudstjänsten bara för att dem vill åka till Valbo när det är ljust.
Jag kanske kan övertala dem till att vänta en timme ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0