Knasigt

Usch, jag är fortfarande trött.
Ändå somnade jag innan tolv, jag funderar om jag ska vända mig om och försöka sova någon timme till.
Eller så kliver jag upp och gör något vettigt.
Väldigt svårt att välja ;)
Men ska iaf sätta igång en maskin med tvätt först, sen så vänder jag mig om och försöker sova en stund till :)

Men måste meddela min knasiga dröm som jag hade, jag drömde att jag gjorde chokladmuffins med rosa glasyr som vi gav bort idag på alla hjärtans dag på jobbet.
Men hur fan tänkte jag där?
Att jag ska ställa mig och baka en massa för det?!
Nja, inte riktigt min grej.
Dem får klara sig utan muffins på alla hjärtans dag :) haha.

Nu så är jag nöjd ;)
Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0