Inte så ansträngande

God morgon allesamman :)
Jag har en jäkla tur som inte har träningsvärk idag, jag var inte så duktig på att stretcha igår.
Men idag har jag kört yoga och det är fan inte det lättaste har jag märkt :) haha.

Sen så har jag legat och tittat på ett avsnitt av Hart of Dixie, min favoritserie :)
Nu funderar jag vad jag ska göra, jag skulle behöva fixa lite här hemma.
Men en tupplur på soffan låter inte helt fel ;)
Men för mycket sömn är nog inte så bra det heller.
Så frågan är vad ska jag göra, som inte är för ansträngande.
Jag är inte så sugen på att hålla mig sysselsatt ;)

Sen vid 5 så jobbar man lite grann, och det är ju 5 arbetsdagar till som väntar :)
Sen har jag min lediga helg att se fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0