Helgen

Hej, det är söndag och jag tänkte uppdatera lite om vad jag har gjort ;)

I fredags så bröt jag min karantän på kvällen för några öl med Ronja aka Berra. Gick sen hem och åt mat och sov.
Lördagen höll jag på karantänen, förutom när jag var tvungen att gå och handla.
Idag så gick jag till kyrkan med Knutte och sen var vi där i någon timme extra för att mysa med Mio och tjattra lite med Alex.
Sen vandrade vi till busstationen för att hämta upp Knuttes glasögon från en busschaufför. Sen blev det fika hos mormor och morfar innan vi begav oss till brorsans för slaskmat och den där hemska ångesten efteråt :S

Sen så har jag mest legat på soffan och tittat på filmer och serier.
Nu ska jag sova så jag har ork att göra något vettigt imorgon.

Jag funderar om jag ska ringa på en annons från Norra Uppland imorgon.
Måste även ringa tandläkaren och diskutera om en tand som har börjat värka, kanske har ännu ett hål eller så är jag bara extremt känslig :(

Men nu gäller det att sova för min del och drömma om ett liv i södern, USA. :D
Älskar country!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0