Gudstjänst

Ja, nu är man på väg mot Gävle.
Ska hämta upp lillebror först hos hans kompisar.
Sen blir det Valbo för hela slanten, iaf nästan hela :)

Jag var på gudstjänsten idag, men inte svenska kyrkan utan på Nordupplandskyrkan, det är pingstkyrkan. Jag hade lovat att komma och se om deras församling var något för mig.
Men tyvärr, det var för mycket bara.
Jag är en tjej som behöver det lugna och logiska.
Så det känns som att svenska kyrkan, Tolfta församling är mitt ställe.
Jag mår alltid mycket bättre efter deras gudstjänst, tyvärr så känns det väldigt tvivelaktigt efter dagens gudstjänst.
Men alla är olika och känner olika.

Jag börjar bli hungrig igen, undrar om man kan övertala mamma att stanna vid något ställe där det finns mat.
Bara en frukt eller något, jag är inte så kräsen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0