Funderar

God kväll alla nära och kära som fortfarande följer mig :)

Idag har man jobbat lite grann, var på jobbet redan kvart över 9 imorse. Så jag är rätt så jäkla trött nu :)

Har även varit på gymmet i 1,5 timme och pressat skiten ut mig själv :)
Jag är nöjd med dagens insats, visst jag har inte gjort något samhällsnyttigt eller städa lägenheten som jag skulle behöva göra inför helgens bravader :) hehe.

Jag anordnar en middag (jag kan redan ha sagt det här) på lördag(lutar det åt) för att fira min födelsedag :)
Nu ska jag bara bestämma tiden då vi åker in och sen måste jag ordna lite här hemma för jag planerar att servera lite fördrinkar hemma hos mig innan avfärden.

Alla utom en har meddelat om den kan eller inte.
Ska fixa det ikväll och imorgon ringer jag och bokar bord så vi får plats :)
Med tanke på att vi kommer lite sent och vill gärna sitta och ha det trevligt ungefär hela kvällen så kan det vara bra att ha ett bord.

Nu ska jag titta klart på Battleship och sen funderar jag på ett bad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0