Full fart

Ja, det har varit full fart på mig idag.

Valbo.
Jag gick och jagade köksgardiner, har fortfarande inte hittat dem jag vill ha. Men det slutade med att jag hjälpte lillebror att hitta lite nya kläder.
Älskar att lillebror inte är rädd för färger :)
Och lillsyrran börjar lära sig :)

Jag själv köpte ett par nya stövlar, ett linne/tunika, en bh, 2 kuddar till soffan, 6st glas, en köttkniv, en brandvarnare(till mamma) och en gardinstång(ÄNTLIGEN).
Så det blev lite grejor.

Jag var hemma i ungefär en kvart, sen hade jag telefontid i 1,5 timme med alla viktiga personer :)
Sen har jag varit i full fart igen.
Jag har hängt en maskin tvätt, bytt sängkläder, sytt fast en grej på madrassen, styrkt gardinerna och hängt dem. Sen så har jag rensat upp massa skit i köket och fixat med lite papper.

Jag skulle behöva dammsuga, men jag tror inte grannarna blir glada om jag kör igång nu med den :)

Imorgon bitti vid 7.30-8 så kommer Sanna över för lite frukost och mys :)
Vid 10-11 så ska jag ut på en skoter tur med morbror och grilla lite korv och ha kul :)
Vid halv 3 så är det gymmet med mamma som gäller och sen säger jag godnatt tror jag ;) haha.
Jag kommer vara dö imorgon kväll eller så har jag en sådan energi attack som gör mig odräglig resten av dagen/kvällen :) haha.

Mr P vill att jag kommer över på kvällen innan han åker till jobbet, men jag vågar fan inte lova något när jag är så här fullbokade imorgon :) hehe.

Men det ska bli kul :)
Så jag MÅSTE sova nu om jag ska orka med allting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0