Födelsedag

Sitter hos mormor och morfar och tjattrar en massa.
Morfar fyller 78år idag, har varit onyttig och fikar lite grann :)
Jordgubbstårta och ett wienerbröd :)
Men jag tänkte träna bort det imorgon och på fredag.
Så det är sallad resten av veckan som gäller.
Jag tänker inte bryta den här grejen i första taget.
Jag ska gå ner minst 5 kg och få lite bättre kondition skulle verkligen vara uppskattat :)

Jag hade med mig lillebror på gymmet idag och jag tycker faktiskt lite synd om honom nu, för stackaren skakade och hade ont i armarna efter gymmet :) hehe.
Men han har verkligen tränat och kommer uppskatta smärtan efter några dagars träning.
Jag hoppas mamma tränar på fredag med lillebror så han inte slöar till i en vecka.
För jag får gå dit själv på fredag då jag börjar 16, men går jag tidigt så är det ju lite lugnare där :)

Nu ska jag väl mysa lite med missen och sen beger jag mig hem och det lutar åt att jag somnar tidigt idag :)
Men ska väl kika på Konstkuppen nu ikväll, då Tierp är med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0