Feb. 24, 2013

Det märks på förra inlägget att jag var trött inatt :) haha.
Men jag somnade nästan på sista meningen, jag kämpade hårt med att avsluta inlägget då ;)

Ja, så jag skrev igår. Kvällen var underbar, jag är riktigt nöjd med allt. Synd bara att vi bytte från O'learys till Interpool där vid halv 1.
För det var inte alls lika mysigt där.
Jag drack ganska så mycket igår, men blev aldrig riktigt berusad förrän jag bytte över till drinkar på Interpool.
Dåligt val känner jag idag, visst jag har ingen baksmälla men jag är seg och extremt sugen på bakis mat :)
Dem där Mozzarellasticks från MAX är väldigt lockande idag, men jag har tyvärr svårt att ta mig till MAX då man bor i lilla Tierp :)
Men kanske någon god rätt på jobbet...det låter inte helt fel iaf ;)
Men jag har redan ångest över allt jag har ätit i helgen, för det har varit extremt mycket onyttigt och MYCKET :S
Men man fyller bara år en gång om året tack och lov :)

Idag så kommer tjejerna över, jag vet inte när bara.
Troligen på eftermiddagen, så jag hinner diska undan lite glas innan :)

Men ni ska få lite bilder på kvällen, det är Dessie som står för fotografierna, då jag glömde bort det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0