Falsk stämma

Såg nu att jag inte skrev något inlägg imorse.
Men med tanke på min konstiga natt så förstår jag att de blev som det blev imorse.
Jag sov riktigt kasst inatt som var, jag hoppas på en lite bättre natt nu.
Idag så har jag slappat en massa, hela jag "dog" efter helgens alla svängar hit och dit :)
Men jag lyckades ta mig till gymmet med mamma och lillebror, när jag väl satte igång så pressade jag skiten ur mig innan jag ville krypa hem :) haha.

Jag kikade in på Stinas syatelje efteråt och hittade ÄNTLIGEN mina köksgardiner :)
Så nu är jag lite närmare ett fint kök :) hehe.

Har sen inväntat Knutte, men hon har lite otur och fick jobba lång dag idag och ska jobba igen imorgon bitti. Så vi skjuter på vår träff ett tag till :)

Imorgon så fyller min älskade mamma år :)
Ska faktiskt över imorgon bitti och sjunga för henne och hon vet att jag satsar på den falskaste stämman jag någonsin kan hitta för att fira hennes födelsedag :) hehe.
När hon vandrar till jobbet sen så ska jag gå på jakt efter den perfekta presenten :)

Men nu ska jag sova, jag måste kliva upp tidigt för att hinna med henne :) haha.
Sen så kanske Connie kommer om hon känner sig lite piggare :)

Natti gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0