Dagliga blogginlägg

Ja, nu är jag äntligen smärtfri :)
Jag vaknade pigg imorse och körde på lite gymnastik för att få ordning på alla muskler och stretchade ordentligt så jag inte ska hamna i samma sits igen.

Har jobbat kväll, tyvärr var det inte så ansträngande.
Visst jag hade gäster nästan hela tiden, men det var inte överdrivet.
Jag vill gärna jobba och göra nytta när jag är där.
Jag städade lite i korridoren och tjattrade massa med Anders.

Nu ligger jag och myser på soffan och funderar om jag ska sova eller vänta någon timme till.
Jag jobbar ju natt imorgon, så det kan vara bra om jag vänder på dygnet någon timme eller så.
Men söndagen blir tung om jag vänder för mycket också :)
Extremt stora problem jag har ;) hehe.

Imorgon ska jag handla lite grann sen jobbar man natt i 2 dagar :)
Söndag tänkte jag försöka fjäska till mig middag hos mormor och morfar ;) hehe.

Så nu har jag gjort mitt dagliga blogginlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0