Dagens summering

Jag ska nog säga godnatt nu :)
Kom nyligen hemifrån mamma, där jag har suttit och druckit lite vin och tjattra en massa med mamma, Erik och lillebror, plus Jonas på slutet.
Det blev tyvärr inte det här bra snacket som det brukar bli.
Men jag får ta igen det en annan dag :)

Efter inlägget imorse så somnade jag faktiskt om, vaknade vid halv tolv och kände mig lite dålig då jag hade sovit så länge :)
Men jag kommer förlora lite timmar mellan lördag och söndag så det jämnar ut sig :)
Jag var duktig sen iaf, hängde tvätt, diskade lite grann och tog en lång dusch.
Sen stack jag iväg till mormor och morfar en snabbis innan jobbet.

Det är ju alla hjärtans dag och det är alltid mycket folk hos oss då.
Jag och David var förberedda, då vi båda jobbade förra året, så vi visste vilket helvete vi skulle kunna få.
Och jag kan säga så här, hade vi inte förberett och satt oss in i att det skulle vara mycket folk så hade nog vi suttit i skiten :) hehe.
Men det var kul ändå, för vi fick jobba lite extra och folk var nöjda över kvällen så jag kände mig nöjd iaf :)

Sen gick jag så snällt över till mormor och morfar efter jobbet med en varsin hamburgare och tjattrade en lite stund.
Sen så var jag bjuden på lite vin hos mamma med henne och Erik.
Det har väl druckit 3-3,5 glas och jag är nöjd för ikväll.

Nu när jag kom hem så ställde jag mig och bytte proppar i skåpet plus fixade ringklockan :)
Så nu kan man ringa på dörren som vanligt folk :) hehe.

Men nu det dags att sova, för imorgon så är det gymmet och en maskin tvätt som gäller :)
Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0