Att vara eller icke vara

God morgon.
Idag är Tessan trött, har också haft otur att vaknat varannan timme hela natten. Jag är ju ledig och få sova hur länge som jag vill ändå så sover jag dåligt.
Jag brukar sova dåligt när jag är rädd att försova mig, men hur sjutton tänkte jag inatt?
Jag kan liksom inte försova mig på en ledig dag :)

Jag funderar på att ligga kvar i säng i någon timme till eller så är jag duktig och kliver upp och äter frukost.
Det är svårt när jag måste bestämma mig för att vara duktig eller inte :)

Det bästa vore om jag klev upp och gjorde ordning mig för ett pass på gymmet så jag inte skjuter på det :)
Så nu håller ni tummarna tycker jag och hoppas att jag är tillräckligt duktig idag :)


Kommentarer
Postat av: sara

jag håller tummarna för dig gumman. kram

2013-02-18 @ 11:53:41
URL: http://mittliv2barn.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0