Antingen eller

Det är ungefär bara "god morgon" och "god kväll" jag säger varje gång jag börjar ett nytt inlägg.

Nu är det kväller igen och jag sitter framför teven och slappar.
Ska väl borsta tänderna strax så jag kan krypa i säng.
Imorgon kör man ett enkelt pass, 10-16.
Sen så blir det gymmet igen med mamma.
Ska försöka pressa mig lite mer på crosstrainern och lite mera armövningar behövs.
Sen behöver jag nog träna upp konditionen lite grann :)

Nu säger jag god natt och hoppas ni alla därute njuter av snön och allt det mysiga som följer med det :)
Jag själv kände ett stort behov utav att göra en snöängel på vägen hem från jobbet.
Men jag har lovat mig själv att göra det imorgon efter jobbet istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0