Andra dagen

Ja, de var en ny dag imorse, med nya möjligheter och prövningar :)
Jag vaknade lydigt halv 8 och började fixa frukost till Sanna och mig.
Riktigt mysigt, men jag var döende vid den tiden :)
Sen låg vi soffan och slappade innan hon skulle till sitt andra jobb i Gävle.
Och jag började göra i ordning för att följa med morbror på en skoter-tur.
Jag klädde på mig ordentlig, men frös ändå lite grann :S
Men man kan överleva allt om man bara vill :) hehe.
Vi grillade lite korv och fixade skotern, fjädringen var inte som den skulle.
Det var lugnt och stilla där uppe, jag förstår varför morbror åker dit så ofta :)

Sen åkte vi hem, jag lyckades slappna av lite mera på vägen hem.
Jag var spänd som en fiolsträng på vägen dit :)
Fick även köra en liten bit, men det var lite läskigt att hålla i själv då det nästan var min första tur på en skoter.
Jag fick testa att åka med en gång förr, men det vara bara ca 2-4 minuter färd på en åker.
Så jag räknar den här gången som första gången :)

Vi lyckades komma tillbaka till Tierp 14.25 och jag och mamma skulle till gymmet halv :) haha.
Men vi kom dit lite innan 3 och sen körde vi hårt i ungefär 1,5 timme.
Mina muskler skakade innan jag kom till dit, så ni kan nog fatta hur öm jag var efter det passet :) haha.
Men det kändes skönt, men imorgon kanske jag ångrar mig ;)
Sen hjälpte jag mamma att bära in en massa kartonger i förrådet.

Jag har även lyckats dammsugit hela lägenheten och lagat lite mat och diskat undan allt.

Jag är fan bäst när jag väl lyckas få foten ur arslet :)
Men det har varit full fart i 2 dagar nu, jag får förhoppningsvis lite lugnare imorgon innan jobbet :)

Imorgon ska jag tvätta bort lite kläder och sen tänkte jag försöka mig på det där med yoga.
Jag måste ju lära mig att varva ner och andas rätt, så jag ska testa det här.

Men nu tänker jag sova och drömma mig bort från massa grejor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0