Två dagar innan nyårsafton :)

Jag är så jäkla slutkörd i kroppen, börjar flåsa och känna mig yr vid minsta ansträngning. 
Jag tror att jag kommer svimma om jag inte börjar lugna ner mig. 
Det blev jobb för mig i fredags kväll och lördags. 
Men jag tog mig tid och hälsade på Mossi på Brorsans i fredags kväll och stannade kvar ett tag och tog 1-2 whiskyn ;)

Men knasbollen som jag är så sov jag bara 3 timmar innan lördagens arbetspass på 10 timmar började. 
Så igår när jag kom hem så lyckades jag släppa mig till brorsans och hämta mat och sen kastade jag i mig maten innan jag däckade(innan 8 på kvällen). 
Vaknade idag runt 10 tiden. 
Det var en jobbig helg för min del ;) haha. 

Men en dusch och lite frisk luft sen så känner jag mig lite fräschare, men inte riktigt ändå :)
Håller på plockar ner allt från balkongen till källaren nu, men jag är trött i kroppen. 

I eftermiddag så blir det gudstjänst med mormor och ikväll tänker jag släpa mig ut på en promenad :)
Måste få ordning på kroppen och trötta ut mig lite grann innan jag somnar ikväll :)

Annars har nog inget roligt hänt... Iaf inte som jag kommer ihåg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0