TRÖTT AB

Hemma igen, men också denna gång bara för några timmar. 
Ska tillbaka till 16 och köra ett kvällspass. 
Jag ska sluka hela stället med hull och hår, ursäkta språket, men jag menar att jag ska ta in ALL info. 
Detta för att jag ska kunna göra jobbet själv så fort som möjligt. 

Börjar redan nu med sätta rutiner då jag kommer hem från nattpassen, en dusch, lite frukost och sen borsta tänderna. 
För sen ska jag kunna sova i lugn och ro innan det är dags att kliva upp igen. 

Men natten har faktiskt varit lugn, vi var lite rädda att säga det högt, man vill inte jinxa det precis :)
Morgonsidan(innan jag slutade) så hände det fler saker som man hellre hade tagit utspritt under hela nattens gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0