Tre pass på dagar

Ja, idag började jag med att gå dubbelt på Danielsgården. Fick smita hem tidigare, då jag ska köra ett pass nu inatt, dem hade lite ont om folk. 
Ringde mormor på vägen därifrån och skulle fråga om jag kunde tjuva lite frukt till natten. 
Dem var fortfarande i kyrkan och hade julbord, jag skulle också ha gått men jobbet gick före. Så jag hann faktiskt vara med, även om det bara var en timme. 
Det känns alltid kul att träffa dem i församlingen, och idag tackade ja till Eivor(ursäkta stavningen) om att bli kyrkovärd. 
Det betyder att jag kommer hjälpa till vid någon gudstjänst, var lite nervös för att tacka ja först. 
Det är något jag är osäker på, men det kommer nog gå bra. 

Jag har försökt sova några timmar och vila inför natten. 
Det kommer kännas imorgon bitti, det vet jag. 
Men jag kör på för sen imorgon kväll så kör jag ännu ett pass, då som dubbelgångare igen. Fick ta bort 2 timmar på det passet så jag skulle få lite sömn däremellan. 
Jag vet med säkerhet att jag sover gott tisdag natt iaf :)

Funderar om jag ska kliva upp och pyssla lite grann innan det är dags att fixa inför jobbet. 
Kanske lite städ, det skulle behövas iaf. 

Kan meddela att mina tvivel fortfarande finns kvar, det är något som inte släpper i första taget. 
Jag måste jobba på detta och lista ut det svåra här i livet, vad är det för meningen med livet och vad vill jag göra i framtiden?
Jag ger mig inte på det lättaste uppgiften precis. 
Men jag kanske lyckas få ett litet hum om hur jag vill göra. 
Jag är ett splittrad själ så jag kommer alltid ha svårt att stanna på en plats hela livet, men kanske hittar jag några enstaka platser som jag återkommer till hela tiden. 
Man kan alltid hoppas. 

Hoppas alla där ute har haft en bra måndag och jag hoppas ni får en mysig kväll fast då vinden härjar utanför. 
Tänk på en god framtid och uppskatta varandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0