Tillfrågad

Det är söndag och jag ligger i soffan och tar det lugnt :)
Det var gudstjänst idag(som vanligt för min del) och vi firade 1:a advent mer Joy's orkester :)


Jag blev idag tillfrågad att vara kyrkovärd, jag ska tänka på det.
För min del så är det ett stort och meningsfullt uppdrag, men det gör mig också nervös :)

Sen blev det lite fika och sen den vanliga söndags handlingen med mormor. 
Sen en snabbis till mamma för att lämna Molly innan Erik åkte tillbaka till Falun. 

Jag har fått dammsuga hela lägenheten efter Mollys besök, jag hade tänkt pyssla med trädet i eftermiddag. Men det blev lite sent och jag vill ta det lite lugnt en dag eller kväll iaf :)

Imorgon blir det att fixa mormor och morfars julgran ute och sen lite pyssel hemma, men dagen börjar med lite jobbsökning :)
Skulle vilja ha något att göra nu förtiden :)
Och tjäna en slant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0